diumenge, 2 de desembre del 2012

Asfalt vs trail (Fenexy Race vs Trail del Farell)

Ja ho diuen prou que aquestes coses van com van, i despres de dues setmanes laboralment intenses i sentimentalment dures (no patiu, q "personalment de lo mio" estic com sempre...pero a vegades quan hi ha "personetes" que es posen malaltes i ens falten ens afecten mes que d'altres persones reals...)...m'agafo el capdesetmana en mode "corredor" amb unes ganes inesperades: asfalt o muntanya? Pq escollir??? Podem fer doblete no?? Pues a eso que vamos...Els resultats? Ja es veuran.... Les ganes?? Moltes, masses

Dissabte 20:00 fenexy race Vilanova

Sense saber massa be com, potser per por a treballar el capdesetmana i no poder fer la "cursa oficial del Farell", m'apunto a la Fenexy race (menteixo, m'apunten...gracies!!!), una cursa en format 5/10 kms nocturns a Vilanova destinada a una bona causa.

Arribem a Vilanova aviat i anem directes a recollir dorsals...fa fred,molt de fred, uns 5ºC,  i només aquest fet ja pinta a patiment. Tot es fosc, però hi ha ambient de gent animant. Em trobo al Rafa, parlem i comentem que l'endema patiré una de bona...i encara no entenc el meu rampell de consciencia em fa decidir en aquells moments que faré només una volta, 5kms, i plegaré...això si, serà "la vuelta"
Petonets i abraçades a la Nuria i l'Albert (que ells per menys de 42km no es posen les bambes, i encara menys si no plou) i ràpid al calaix, agafar primeres files perque l'Ori pugui fer el seu tiempazo final que l'ha portat a anar fins Vilanova i treure's l'espineta que el persegueix per no poder fer la Jean Bouin.
Sortida ràpida, com ha de ser, i jo darrera sense saber perquè...com puc estar anant per sota de 4:00 el primer km? ufff, anna se t'està anant l'olla...però bé, suposo que 5kms és el que te, que s'apreta i no es pensa massa. La resta dels 4kms no tenen massa més secret, tot fosc, tot fred i creuaments amb el Jose, el Rafa, l'Ori...intentant mantenir el ritme (ja sobre uns 4:30/4:40 de mitja), a vegades perdent-lo, per arribar a meta, sentint els crits dels meus dragonets supporters i creuant l'arc en 23:05, o com em van comentar a l'arribar, 9a femina (això si, res valid perque era de deu infiltrada jijij)

Experiencia molt bona això d'anar 5kms a tope amb massajito ràpid inclos i a esperar els nois dels 10km per marxar ràpid ràpid a abrigar-nos i a sopar, que l'endemà....

Diumenge 10:00 14kms llargs (14,64km) de trail al Farell - Caldes de Montbui

Molt aviat sona el despertador!!! ufff, dos segons de pensar si enviar-ho tot a la merda i seguir dormint, però...no no nooooo, s'ha d'anar, no hi ha excusa!
Dutxeta, entrem en calor, i segona banyada en Radiosalil en menys de 14 hores (quin invent!, això si, que de tornada el tubet se't peti a la bossa com m'ha passat avui no te preu! accsss), esmorzaret i en Victor ens recull a la Katia i a mi. Anem molt aviat no?? mmm, si...millor en part, perque una vegada arribem a Caldes la temperatura que marca es 0ºC, tot glaçat, la gespa, els vidres dels cotxes...això d'avui si que es fred i no ahir nit ni Granollers l'any passat.
Dorsal, cafe, foto de rigor amb la resta dels dragons (Carles, Isa, Judith, David i Sandro - Joako solo faltas tu) i ens col.loquem per sortir tots plegats.
El David i el Sandro sortiran per feina, finalment jo decideixo provar de correr amb el Carles i el Victor, on també ve la Katia. La Isa que és una autentica campiona ha promes no fer bogeries i correr mes tranquileta, acompanyada de la Judith (uff nena quin refredat)
 
Sortim ràpid (joooolins quina mania aquest capdesetmana amb això de sortir ràpid) i en res ens quedem el Carles, el Victor i jo sols. Durem menys de 2 kms plegats, encara per la zona d'asfalt-pave, així que m'esperen quasi 13kms de muntanya sola. Agrrrr...
Paciencia i anar fent, molta pujadeta, alguna baixadeta, mes pujadeta, una micona d'asfalt, molta pedra, corriol i terra...i anar fent anar fent m'adono que no s'està fent tan pesat. No em noto massa carregada de cames (pel que m'esperava) però si que noto fred a les mans. Tinc calor per tot el cos però les mans gelades...i, sense pensar-ho massa més, ja estic creuant la Riera de Caldes que em porta directa a meta. Quasi 15 kms (14,65kms) en 1:23h. No està gens malament, crec...

Carles, Judith, Katia, Victor, Isa, Bastuseta, Sandro i David
Experiencia molt positiva correr dues curses en poc temps de diferencia, curses completament diferents que he gaudit sola i que m'han fet creixer una miqueta més a nivell de cap, independentment dels resultats que, personalment, estic molt satisfeta. Cada petit pas i cada petita cursa m'estic fent una mica més gran.
Al cap, i al cor, tant dissabte com diumenge, la "personeta" que ha compartit amb mi els darrers 15 anys de vida. T'estimo

(Esto no se para, esto no se para)









5 comentaris:

  1. Carinyo ets una pasada ja tu he dit abans, de cap a peus ets una campeona "y el 2013 es tu año" i estare molt contenta de poder estar el teu costat i disfrutaro....

    Ets gran petitona i t'estimo molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracies!!!! Ara m'has de prometre que faras bondat uns dies que ens espera mooooltes setmanes de canya juntes fins arribar a la marato i les dues hem d'estar ben bones!!!

      Aquest 2013 promet! Testimo una passada!

      Elimina
  2. Bastús, no t'has fet gran, t'has fet enorme... em despisto un any, i mira.... jajaja

    ResponElimina
  3. No sabía que ponerte ya sabes que me gustan mogollón todas tus crónicas pero esta es una putada porque encima me da mucha envidia, seguro estoy que todos los "dracs" estuvieron a la altura, pero Anna tu no paras de subir!! Enhorabuena preciosa, más se una personeta seguirá estando orgullosa de tí. Un besazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cariño, eres el responsable de esto. Gracias por el fantastico agosto compartido

      Elimina