dissabte, 14 de juny del 2014

El retRIorno

Fa molt que no escric res, la darrera entrada va ser just després de l'ultra de Begues. I realment ara no tinc massa cosa interessant que explicar, però diverses converses i fets aquests darrers dies m'han fet enrecordar-me com m'agradava i em relaxava escriure al blog, i pensar perque poc a poc l'he deixat abandonat...

...com abandonat he deixat el Triatlo. Una mala caiguda en moto, coneixer la muntanya, engantxar-se a distancies mes llargues que et porten un dia a preparar una i fins tot dues ultres...i arriba el dia (un dia qualsevol com avui) que penses: perque no torno a escriure? Perque no torno a fer un half?

Aquesta entrada no es per compartir perque a poca gent l'interessarà saber això, però torna a tenir l'essencia per la qual va neixer aquest blog: desfogar-me jo amb els meus pensaments.

Així que després d'un entrenament de "qualité" amb els dragons i la rutina de tornar cada dissabte al mar, puc dir amb un somriure als llavis: Tornem al Triatló i torna Tri On Fire

(Esto no se para, esto no se para)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada