dilluns, 17 d’octubre del 2011

I Love Bcn (garmin triathlon)

La setmana prometia ser intensa, i deu ni do si ha estat.Començava amb un excés de treball per una entrega d'un projecte que m'impedia entrenar, mossegant-me les ungles pels nervis que ja estaven sorgint fins dimarts a la tarda. Per fi entrego, a la tarda pitant a intentar fer una mica d'spinning i correr 10 minuts just acabar!! uffff, tanta aigua i havia oblidat que era això de fer una T2.
Arriba dimecres, entrenament Dragó a la Barceloneta, ambient en familia i mar plana i tranquila, dia amb un sol propi d'agost...i m'apropo després a fer un banyet a la Mar Bella..això fa olor, això fa olor...a Garmin!!! Centenars de persones mirant el recorregut del swim, pedalejant i fent una mica de running només es pregunten per on es pujarà de la sorra a boxes. I nosaltres? Nosaltres també ens ho preguntem. Per la tarda quedada femenina de Dragones, i el tema segueix sent triatló (en aquest cas però amb un altre angle! jajaja)

Ara la setmana ja està enxufada cap a l'objectiu final de temporada, la tri de les tris de la meva ciutat. Dijous tarda recollir la bici, on torno a comprovar que despres de pagar més de 60 euros no m'han fet absolutament res.
I arriba divendres.Si un dia ha de canviar la meva relació amb l'aigua i per tant amb totes les tris "habidas y por haber" es aquest divendres. Quedem amb sortir de la feina i anem a la Barceloneta, allà ens espera a les 4:00 la gran Tere amb el Tino i dotze persones mes i...una mar picada de pebrots, vent, onades de 5 metres i centenars de surfistes. Tenim un problema: no podem fer un swim llarg, així que ens espera una horeta d'entrades i sortides a l'aigua entre aquella mala mar, empentes, perseguir-nos uns als altres seguint un objectiu, uffff, quin mar (moment impagable la revolcada / croqueta a la voreta del Victor i el posterior comentari de: us espanteu per 4 onadetes de res!jajaja) .Al sortir de l' aigua la Tere em diu: estas valenta Anna, ja ho tens, estigui com estigui diumenge, a muerte.Ens canviem i a la fira, recollim dorsals, donem volteta ràpida i ens autorecompensem l'esforç fet unes hores abans amb un crep bonissim i millor companyia (tot segueix fent olor a Garmin, crec que per molt que m'esforci això ja no marxa fins d'aqui unes quantes hores!!!)

Dissabte rodar una horeta en la bici (ufff,segueixo estant ràpida en bici tot i el meu sobreentrenament d'aigua, ja veig que aquest cop petaré en el running, en fi...), tornem a mig matí a la fira, donem una volta molt més calmada, mirem amb la Julia tranquilament boxes,les entrades, sortides, la mar que segueix picadissima....a la tarda migdiada bona i un cine per relaxar ment i cos.
Arriba diumenge, obro FB, hi ha triatletes que estan allà i estan penjant fotos: mar picadissima, canvi circuit swim retallant a l'olimpica uns 300 metres...això no pinta bé, però no ho penso. La Julia em recull i anem ja "al lio". Aparquem llunyissim pero anant en bici i els motxilots apreciem l'ambient que es respira i això es una càrrega d'energia brutal, això i veure constantment a gent coneguda, estem tots, tots! Es una festa! Col.loquem les coses a boxes i correns a intentar veure en Victor, impossibleeee, Agrrr!!! Ens trobem a en Pau, Bea, Guille, Carles, Isa...ja comença a competir en Radu, Xaxa, Mikel, Carlos, Jaume, Juanique...uff, tanta gent, tanta, que es no parar. En Pau dona el seu toc de trainer de Dragones: noies, que tal si descanseu una mica i et menges una barrita de muesli??? agggrrrrr, no m'entra res, però ja sap que li faré cas, i nyam nyam, procedo.
T1 després de natació mogudeta
En un pimp pamp ja ens estem posant el neopré, i baixem a escalfar una mica a l'aigua, que segueix tan picada o mes que abans. Els papis estan arribant i buscant aparcament, en Javi també, ve correns (sembla que no només estic nerviosa jo, si no que els supporters també), petonet a la Bea que no falti i ens situem...com vaig quedar amb en Xavi, primera linia i molt oberta per pillar la boya desde fora....piiiiii!! Al turrón!!!!!! sortida super sprint!!!! onades, hosties, cops, passades per damunt....i dos imputs al cap: la Tere que em diu: la unica manera que tens de sortir d'aquesta es nedant be i tenint el teu propi espai i en Xavi que em diu: disfruta i fora pors. I així primera boya, gir una mica caotic de gent, segona boya en un moment i diagonal perfecta a la costa...això si que es fluir!jajajaa

Surto de l'aigua, no fa massa que la Julia ha sortit! ooooole, veig que criden, joder es l'Anna, quina natació s'ha fotut, en Mikel em veu passar la transició llarguissim de mes de dos minuts o fins i tot tres, em trec neo rapid i començo a gaudir. Bona bici, ràpida, carrers de Barcelona, pujada d'ego pel bon segment anterior i pel circuit que em recorda tantissimes coses bones, veig els meus pares cridant just girar una corba!!!. En res estic deixant la bici, i ara si que si, comença el patiment. Em sento cansada només començar, bessons carregadissims, estic pagant les poques hores destinades al running en les darreres setmanes, pero ara no vull pensar, he de seguir, encara que no pugui apretar, sento veus que criden el meu nom, pero no reacciono.Finalment veig la recta final! ufff, meee de cursa a peu, quines ganes!!! i la Julia esperant-me!!! Ha fet un tiempazo!!! Segona posició!! ole la Julia!

Fora estan tots, familia, amics, companys, que els he d'agraïr que vinguessin, i aquells que van venir i no van fer soroll però es van emocionar veient-me (gràcies Jordi per haver estat allà).

No se com acabar ara aquesta cronica, la tri-temporada acaba, però ara ens espera molt de running i assolir el repte de la travessa al canal Olimpic.



Moltes gràcies a en Xavi i la Tere per ajudar-me a gaudir d'aquest dia i de cadascun dels entrenaments. Triatló=adaptació i adaptació=superació (que gran que ets!!! Ara descansa que el teu cos ho necessita i somriu, campió)

moment finish line abraçant a la Julia

Gràcies a la gent fantastica que he conegut en aquests darrers mesos!Ara un petit descans i a buscar nous reptes i objectius! sense reptes no hi ha festa!


(Esto no se para, esto no se para)

4 comentaris:

  1. Anna, enhorabona!! Estàs feta tota una Dragona!!!

    Felicitats!

    Xavi.

    ResponElimina
  2. Nice!! No m'he pogut resistir... sorry!!

    ResponElimina
  3. M'ha faltat comentar el teu moment sortint divendres a lo croqueta per terra i dient: total, la gent s'espanta per 4 onades de res! Jajaj :) gracies!!!! S'ha de repetir!

    ResponElimina