diumenge, 18 de novembre del 2012

cuando menos te lo esperas...zasca! (Jean Bouin 2012)

zasca!!! (amb soroll de latigo de l'app per l'iphone que fa una setmana no parem de fer anar). Aquest ha estat el meu pensament al creuar la meta aquest dematí a la Jean Bouin....i es que, aquesta vegada, he fet un bon zasca.

Anava a la carrera sense cap pretensió, amb el record de la passada B.SS, cansada encara una mica de cames, una mica de mocs al ser de les poques que no s'havia posat oficialment malalta després del diluvio donostiarra i trobant a faltar a la meva Llopis (al llitet amb un refredat monumental)...tot i que per altra banda amb moltes ganes de veure els prop de 20-25 dragonets que aniriem coincidint amb el segon aniversari del club (just avui)

La idea?? fer sub50...i jo com sempre dient que si i pensant que no, montavem una setmana abans un grupet amb dues llebres d'excepció: sub50 Carles-Bowie s'encarregaria de marcar el ritme (l'edgard segueix estant que no està, així que millor no molestar) a la Isa, la Dulci, el Martí, Xaxa i a mi. En Joako també seria llebre de la seva estimada tiPazos.

8:30h. Puntuals ens trobem a les nostres escales. Gallina de piel. Pensar que fa dos anys no som res...La Lidia recorda que aquesta va ser fa un any la seva primera cursa com a dragona, jo soc incapaç de saber quina va ser, tot i que em donen 50 minuts perque vagi pensant...a hores d'ara encara no ho recordo...febrer de 2011? uff..alguna al març...
 
 
Fotos de rigor, riure...Capi i Coke son una primera divisió i com be toca van al seu calaix per sortir disparats. En un tercer calaix en col.loquem en Toni, la Lidia ( es troba una mica millor i vol apretar), el  Victor i la pandilla sub50. Per darrera les nenes Sheila, Katia, Chocks,Inma, Julia (felicitats campeona), Joako, Ana...

Sortim...la idea es fer una mica de coixí perque els darrers 3 kms seran complicadots, i així ho fem. Agafem Gran Via tots molt juntets a 4:50. Em sento bé, comode, vaig tirant del grup conjuntament amb la mirada del Carles que em vigila i diu un: si et trobes be tira tu (estamos locos o que??).
No ens adonem i arribem a Arc de Triomf, previament trobant-nos a la Lidia que s'enganxa al grupet i passem pel km5 on portem 30 segons de coixinet, fent l'avituallament un glopet petit d'aigua (m'estic tornant camellito jejeje). Aquí la Dulci va tocada i en Carles prefereix que partim el grup, quedant-se al seu costat. En Martí, Xaxa i jo decidim seguir tirant per intentar la marca (total ja anem a pillar Colon i al paral.lel deu dirà). A l'inici del Paral.lel ens separem els tres tot i que ens controlem amb la vista. Ara comença el patiment. Em permeto pujar a 5:05...massa mes ràpid no puc, massa mes lenta no arribo.
I pimp pump pujadeta al carrer aquell (mai se com es diu) que va a petar al carrer Lleida. Queda 1km. Sembla tot bastant viable (recordo l'any anterior com m'estaven animant en aquell punt). Acabo la pujada bastant sencera, i començo a baixar apretant (mira, nois, aquí la que es ardilla es ardilla) i enganxo al Xaxa espantant-lo amb un crit. Girem a l'esquerra directes a meta i...meeeeerda...no es el primer arc l'arribada (cada any igual jijiji, mai m'enrecordaré) així que 100 metres d'sprintada màxima per creuar amb 49:47! Zasca!!!!

Una mica després arriba la Lidia, la Dulci, el gran Carles (moltes gràcies!!!) i la resta de la colla dragona. Estic feliç!
Ens tapem, ens reunim de nou tots (ara amb el Corti, la Bea, el petit cortaditas, el Nico...) i a comentar la jugada.M'encanta estar envoltada d'aquest colla!!!!

Coses així no passen dues vegades seguides...anar a gaudir i fer un bon temps, en aquest cas MMP, en una cursa dificil i que gairebe ni te la prepares. Aquest es el petit regal que em queda després d'una setmana fantastica, on poc a poc ( i espero) agafi el gustet a això de correr que tanta gent te enganxat: B.SS-entrenaments amb el Leiva-Jean Bouin...i poc a poc, amb entrenaments, curses de 10km, mitges...arribar a la Marató

Dedicar això a la meva Llopis. Simplement. Gràcies. Aquest 2012 està acabant molt bé.

(Esto no se para, esto no se para)



8 comentaris:

  1. Petitona te mereixes tot aixó i molt mes, no he estat el teu costat em dos citas importants per tu ( peró si que he estat de cor i pensament), pero et prometo que a la marató arrivarem juntes a la meta i plorarem i gaudirem com mai...

    Saps que per mi personalment ets Gran peró avui has sigut ENORMEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    T'estimo molt molt i molt....

    Moltes gràcies per la dedicatoria..es un orgull

    ResponElimina
    Respostes
    1. isa...avui no nomes et contesto sino que te la dedico!

      has aconseguit fer-me mes forta,fisica pero sobretot mentalment, gairebe ja mai ni em queixo jejeje, i tot es gràcies a tu. La marato ens espera, plegades, intentaré estar a la teva alçada.

      la propera cursa de 10km em tindras al teu costadet

      t'estimo, mi teniente!

      Mitja de Salou a muerte!

      Elimina
  2. Felicidades campeona!! Ya estas a tope ahora mejorar y mejorar y mejorar, Wapa!!!!

    ResponElimina
  3. Gallina de piel...això és el q he sentit llegint la cursa. Felicitats per la mmp...m' encanta estar envoltat de dragones on fire total...brutal. Aquest 2013 tel menjes amb patates!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies!!!!! Ha estat molt emotiu aconseguir-ho envoltat de la teva gent i un dia que practicament ni ho esperes....

      Prepareu-vos que aquest 2013 entre half i half donare la campanada!!!

      Elimina
  4. Felicitats Bastuseta! Premi a la constància i a la capacitat de superar obstacles. Final 2012 perfecte! Exemple de Dragona!

    ResponElimina
  5. Que tinc de dir de la meva Dragoneta petitona favorita? Estas acabant l'any 2012 en una forma fantàstica i gaudint de les curses com mai ho havies fet.
    Un plaer acompanyar-t'he fins el km.6, i veient la força que portaves, que et tenia que anar frenant, tenia claríssim que ho aconseguiries.
    Estic molt content. Exemple de superació.
    Go Petit Reactor, esto no se para.

    ResponElimina