dimecres, 3 d’octubre del 2012

Quan dubtes, estas venut

Exactament no recordo on vaig veure aquesta frase, potser no tan sols la vaig llegir i simplement algú me la va dir (realment no va ser de manera tan fina, em sona mes un "cuando dudas, la has cagado"), però porto hores donant voltes a ella.

Queden 4 dies per la Garmin, i potser no estic ni un 10% tan nerviosa com en altres ocasions (i això que no m'agrada jutjar les coses per percentatges). Em sento tranquila, confiada, se que patiré en algun moment o altre de la cursa, però que si tot va bé, acabaré. Estic davant la prova mes important de la temporada (crec, si no tenim en compte el tema de la travessia a Sitges que per mi va ser determinant) i el meu estat de calma es sorprenent.
Busco un motiu per saber que em porta a aquest estat, i crec que la resposta es fàcil: estic per uns motius o per altres en modo "chubasquero on" i ja m'he adaptat al fet de gestionar els problemes sobre la marxa, i sobretot, a no intentar controlar-ho tot.
Dues setmanes dures però deteminants. Ja sabem això com va...el que no et mata et fa mes fort, i a dia d'avui tota la feina està feta, assimilada i gaudida en parts iguals.

El plantejament (o estrategia) a dia d'avui el resumiré en:
- dies previs de tranquis, menjant be, bebent be, pensant poc i entrenant menys (una mica de running i una mica de natació, màxim dels màxims). El tema de la sobredosis d' isostar/aigua i platans serà objecte d'entrada al blog algun dia d'aquests...
- dia de la triatló, a posar-se tan nerviosa com m'hagi de posar, aquestes coses no es poden evitar i millor ni intentar-ho
Aigua: Cada vegada estic mes convençuda de la teoria dels que diuen que es "un putu tràmit", "que el patiment ve després", "que passa volant"...així que intentarem anar a gaudir com a mes millor, ser conservadora en el temps però buscar sortir sense masses angoixes de l'aigua. Es un trocet i soc lenta, ho reconec, però de res em servirà ser una mica menys lenta si he de sortir creuada
Bici: Comença el show. Buscaré un ritme comode, agafar un grup, mantenir les cames fresques pel que m'espera després i sobretot alimentar-me e hidratar-me be (mas lo segundo que lo primero). Es bàsic: anna a la bici, beu. Passi el que passi, beu
Run: Aqui si que si, a muerte. Vamos, todo lo a muerte que es pot anar en aquestes situacions. 10km amb les cames com pedres que espero que passin ràpid...i si passen lents, no passa res!!!!

Ara això es la teoria, el que passi diumenge, ja veurem (realment no se perque he escrit això, però mira, em venia de gust), i a dia d'avui puc dir: passarà el que passi en competició, però No Dubto

Aprofito per posar el fantàstic CheckList Bastusiano

FEDERACIO/DORSALS
·         CASQUET FEDERACIO
·         MATRICULA BICI
·         DORSAL
·         XIP
·         CARNET DE FEDERAT

SWIM
·         TRISUIT / DOS PECES
·         CASQUET DE BANY DE L'ORGANITZACIÓ
·         ULLERES SWIM
·         TAPS DE LES ORELLES
·         NEOPRE
·         VASELINA NEOPRE

BIKE
·         CASC
·         ULLERES DE SOL
·         DORSAL DE L'ORGANITZACIÓ
·         PORTADORSAL
·         MITJONS
·         SABATILLES BICI
·         BIDONET BICI AIGUA AMB ISOTONIC
·         BARRETA ENGANXADA AL QUADRE
·         LA BICIIIIIIII!!!!!

RUN
·         VISERA
·         BAMBES RUNNING
·         BIDONET D’AIGUA AMB ISOTINIC/GEL DISSOLT
·         GEL PER LA CURSA

ALTRES
·         CREMA SOLAR/ANTIMEDUSES
·         GARMIN
·         AIGUA/ISOTONIC
·         BARRETA/GEL ABANS DE COMENÇAR
·         COMPRESSORS
·         BIDONET EINES I CAMARAS BICI
·         MANCHA BICI
·         VENTOLIN (BAAAAASIC)
·         PASTILLETES VARIS / IBUPROFENO / CREMITAS



(Esto no se para, esto no se para) 
 


1 comentari:

  1. No ves!!! lo tienes todo controladisimo!!! te va ir genial y lo veremos!!! un besazo campeona!!!

    ResponElimina