dissabte, 30 de març del 2013

Temple

Temple

  • Caracter valiente, fuerte y tranquilo en las situaciones difíciles
  • Fortaleza energética y valentía serena para afrontar las dificultades y los riesgos
  • Capacidad de una persona para enfrentarse con serenidad a situaciones dificiles o peligrosas
No hi ha paraula a dia d'avui que millor defineixi el meu estat. Temple. M'he tornat una persona templada, o si més no, més que ho era fins fa uns mesos, i això, si o si, agradi a qui agradi i no agradi a qui no agradi, ha estat gràcies a la Marató.

Ara, en fred, es hora de valorar una mica això que va passar fa 15 dies i com m'ha marcat l'experiència més enllà del que realment van donar de si aquelles 4 hores i 3 minuts, i com he arribat a assolir aquesta santa serenitat de manera involuntaria.

Durant 4 mesos (o potser una mica més) m'he dedicat a correr perque si, sense especial obsessió en el meu objectiu ni en el dia D, intentant gaudir de cadascuna de les sortides amb l'incondicional suport i paciència dels meus...i finalment aconseguint el major premi que mai podria obtenir: gaudir corrents.
Van haver dies (confeso que pocs) que ho hagues engegat tot a la me, però també va haver d'altres on el fet de correr anava per damunt de qualsevol altre repte i pensava en renunciar a qualsevol triatló per seguir corrents.

Aquestes dues darreres setmanes (amb una recuperació realment molt ràpida i gens traumàtica) he canviat el xip i m'he posat en mode Triatló, i es aquí on he valorat realment la grandessa de preparar una prova com la Marató i el que aporta més enllà dels 42,195 kms.

Soc templada, soc serena, soc constant...se que no soc ràpida però no m'importa. Se on he d'arribar i com he de fer per arribar, així que el temps que inverteixi no importa perque ho acabarà aconseguint. Lluito, soc forta, no a nivell físic (que també) sino sobretot mental...i flueixo (o si més no molt mes que abans) i suposo que fluir es el resultat natural de gaudir fent una activitat.
Abans anava de la sortida a la meta perque si, perque tocava i perque era el que calia. Ara gaudeixo del trajecte, i això, crec jo, preparant un 10k no s'aconsegueix mai. No m'importa en exces els meus companys i els seus resultats, m'importa el que vaig aconseguint jo dia rera dia.

Sortides en bici que es converteixen en 4 hores de diversió, metres i metres al mar perque simplement m'agrada nadar, tornar a posar-me las bambes sense fer massa cas al Garmin.Ara estic en aquest moment on m'importa més la distància que el temps...i no vull canviar. Soc feliç. Ja tindrem temps per tornar a mirar el crono.

(Esto no se para, esto no se para)

4 setmanetes pel half, ExtremeMan Salou, i mooooltes ganes de fer-ho però especialment de gaudir tots els entrenaments que em queden fins aquell dia.



No puc evitar dir que estic molt orgullosa de guanyar el 3er premi d'equips femenins a la Marato de Barcelona (zurich Team Cup) amb les meves companyes Judith i Nuria. La feina ben feta no te fronteres...ni te rivals. Felicitats nenes!

1 comentari:

  1. Estas entradas con definición... ;-)
    Pues sí! estoy de acuerdo, estas más templada, pero que no te duerma el temple, hay que mantener el punto de locura que nos hace disfrutar aun más si cabe de lo que hacemos! un abrazote!!

    ResponElimina